با كاهش مدت زمان فرایند ترابرد تلفن همراه
شكایات مشتركین تلفن همراه كم شد
وب كنفرانس: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از كاهش زمان فرایند ترابرد تلفن همراه و در نتیجه كاهش 20 درصدی شكایات مشتركان در این زمینه اطلاع داد.
به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، مجید حقی از كاهش مدت زمان ترابرد مشتركین دایمی و اعتباری تلفن همراه اطلاع داد و اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی مشتركین و با اصلاح فرایند احراز هویت و تایید مشترك برای ثبت درخواست ترابرد، راه اندازی سرویس OTP و جایگزینی آن با پیامك كوتاه و كاهش زمان بعضی از فرایندهای داخلی با همكاری اپراتورهای تلفن همراه، فرایند ترابرد مشتركین تلفن همراه اعتباری از سه روز به یك روز و تلفن همراه دائمی از پنج روز به سه روز كاهش پیدا كرد.
وی با تاكید بر انجام نظارت جدی و مستمر بر حوزه تلفن همراه، اضافه كرد: با تغییرات بوجود آمده میزان شكایات ثبت شده مشتركین در سامانه ۱۹۵ درباره ترابرد شماره تلفن همراه از مهر سال جاری نسبت به ماههای قبل ۲۰ درصد كمتر شده است.
ترابرد تلفن همراه فرایندی است كه برپایه آن مشتركان تلفن همراه بدون تغییر شماره می توانند اپراتور سرویس دهنده خویش را تغییر دهند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب