به دلیل تقاضای بالای كارگران؛
سیستم اتوماتیك منابع انسانی آمازون مختل شد
به گزارش وب كنفرانس گزارشی جدید نشان داده است سیستم اتوماتیك منابع انسانی آمازون اختلالات زیادی دارد و برای پردازش تقاضاهای كارگران برای مرخصی به علت مبتلا شدن به كووید ۱۹ گرفتار مشكل شده است.
به گزارش وب کنفرانس به نقل از دیلی میل، سیستم اتوماسیون منابع انسانی آمازون به علت انبوه درخواست های مرخصی کارگران و دستمزد عقب افتاده ناشی از انتشار کووید۱۹ با مشکل روبرو شده است. تحقیقات بلومبرگ نشان داده است برخی کارگران این شرکت که به کووید ۱۹ مبتلا بوده اند، نمی توانند با بخش منابع انسانی که به صورت گسترده اتوماتیک است، ارتباط برقرار کنند. کارگران آمازون به جای ارتباط با یک کارمند انسانی باید ساعت ها پای تلفن منتظر بمانند و با چت بات ها سروکله بزنند تا بتوانند درخواست هایشان را به صورت اتوماتیک پر کنند. در نتیجه سیستم اتوماتیک منابع انسانی آمازون فرآیند ترخیص بعضی از کارگرانی را فعال کرده که بیمار بوده اند یا به علت دوره نقاهت مبتلا شدن به کووید ۱۹ در شیفت های کاری خود حاضر نشده اند. همینطور این سیستم به برخی کارگران که اسناد مربوط به بیماری را در اختیار داشته اند یا باید از بیماران مراقبت می کردند، مرخصی استعلاجی نداده است. یکی از کارگران در مصاحبه با بلومبرگ می گوید بعد از مبتلا شدن به کووید ۱۹ و درخواست مرخصی، سیستم این شرکت به صورت تصادفی برای او مرخصی بدون حقوق ثبت کرده است. بر اساس گزارش ها کارمندان روزها منتظر می مانند تا با سیستم منابع انسانی ارتباط برقرار کنند و بعد از آن هم ساعت ها باید منتظر بمانند تا به یک مرکز تماس در هند متصل شوند که نمی تواند اشتباهات را تصحیح کند. به قول کارمندان بخش منابع انسانی آمازون، این اختلالات به علت کاهش نیروی انسانی با هدف تمرکز بیشتر روی اتوماسیون، بدتر شده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب