براساس سیاست های متا؛
اینستاگرام کیفیت ویدیو های کم بازدید را کاهش می دهد
وب کنفرانس: مدیر اینستاگرام در پیامی اعلام نمود این پلت فرم کیفیت ویدئوهایی که بازدید کمتری دارند را عمدا کم می کند.
به گزارش وب کنفرانس به نقل از ورج، بعضی کاربران اینستاگرام از تار بودن ویدئوهایی که در این شبکه اجتماعی ظاهر می شود، گله دارند. این در شرایطی است که برخی دیگر از ویدیوها بسیار شفاف و واضح هستند. دلیل این امر آن است که ظاهرا کیفیت ویدیوهای آپلود شده در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن بستگی دارد. «آدام موسری» رئیس اینستاگرام در ویدئویی توضیح داد چرا برخی ویدیوها با کیفیتی پایین تر از بقیه نمایش داده می شوند. او در اینباره اظهار داشت: به صورت کلی ما می خواهیم بالاترین کیفیت ویدئو را نشان دهیم. اما اگر ویدئویی برای مدتی طولانی تماشا نشود (چون بخش اعظم بازدید از محتوا در زمان آغاز آپلود آن رخ می دهد) ما کیفیت آنرا کاهش می دهیم. همینطور اگر باردیگر زیاد تماشا شود، ما باردیگر کیفیت آنرا بالا می بریم. وی در ادامه اضافه کرد: این پلت فرم اقدام مذکور را برای نمایش محتوا با بالاترین کیفیت برای کاربران انجام می دهد. همینطور موسری در واکنش به انتشار پستی در اپ «تردز» که حاوی این کلیپ بود، نوشت: اینستاگرام منابع بیشتری به ویدیوهای خالقان محتویی اختصاص می دهد که بازدید بیشتری را جذب می کنند. او در جواب سوال کاربری دیگر در رابطه با آن که چنین روشی به خالقان محتوای نوپا و کوچک تر صدمه می زند یا خیر، نوشته بود تغییر در کیفیت محسوس نیست. اظهارات موسری با روشی که متا (شرکت مادر اینستاگرام) قبلا اعلام نموده بود، همخوانی دارد. متا در ۲۰۲۱ میلادی پیش بینی نمود که نمی تواند روند فزایند ویدئوهایی که در پلت فرم آپلود می شود را کنترل کند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب