امکان تماس بوسیله شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی با سامانه تلفن ابری ایرانی

امکان تماس بوسیله شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی با سامانه تلفن ابری ایرانی

وب کنفرانس: مرکز تماس ابری از طرف یکی از شرکت های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس ارائه شد که بگفته آنها این خدمات بستری جهت برقراری تماسهای امن و بدون محدودیت جغرافیایی برای شرکتها فراهم می آورد.


به گزارش وب کنفرانس به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ایجاد یک مرکز تماس ثابت و بدون تغییر شماره، یکی از دغدغه های شرکت های کوچک و متوسط است. جابه جایی محل شرکت به دلیلهای مختلف، استفاده از یک تلفن ثابت مشخص را برای این شرکتها سخت کرده است. فناوری تلفن ثابت ابری (CLOUD PHONE) یک سرویس مرکز تماس تلفنی است که به شما اجازه می دهد تا بجای برقراری تماس بوسیله سیستم های آنالوگ سنتی، تماسهای تلفنی خودرا بر بستر شبکه اینترنت ایران انجام دهید.
خانی مدیرعامل این شرکت با اشاره به ایده اولیه راه اندازی تلفن ابری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که خیلی از شرکت های نوپا با آن مواجهند، تغییر محل استقرار شرکت است. مستأجر بودن این شرکت ها، امکان استفاده از یک مرکز تماس ثابت سانترال را کم می کند. به نحوی که با یک جابه جایی محل شرکت، هم شماره تلفن شرکت تغییر می کند، هم نیاز به سیم کشی های جدید جهت راه اندازی تلفن سانترال است.
وی ادامه داد: با عنایت به دانشی که در مجموعه شرکت وجود داشت، ایده تلفن ابری را در سال ۹۸ ارائه دادیم و اولین نسخه این مرکز تماس ابری در سال ۹۹ به بازار ارائه شد. از خاصیت های مرکز تماس ابری همکاران، رفع محدودیت های جغرافیایی، عدم نیاز به سخت افزارهای رایج مراکز تماس و ثابت بودن شماره های تماس در صورت تغییر محل است.
مدیرعامل این شرکت درباب نحوه فعالیت این مرکز تماس اظهار داشت: در این مرکز تماس همه امکاناتی که یک مرکز تماس فیزیکی دارد، قابل استفاده می باشد که از آن جمله می توان به قابلیت ضبط مکالمات، منوی صوتی، ایجاد شماره داخلی، دفترچه تلفن مرکزی و نمایش شماره تلفن تماس گیرنده اشاره نمود.
خانی افزود: هم اکنون بیش از ۱۸۰۰ مجموعه از امکانات متنوع این مرکز تماس استفاده می نمایند. برنامه ما در ادامه فعالیت کسب سهم بازار بیشتر، ایجاد پایداری بالاتر و ارائه ماژول های مختلف همچون ماژول هوش مصنوعی کنترل کیفیت است که در سال ۱۴۰۳ این موارد را پیگیری می نماییم.
مراکز تلفن ابری به عنوان جایگزینی نوین برای سیستم مرکز تلفن های محلی مانند ویپ و سانترال، بدون نیاز به سخت افزارهای پیچیده و تنها با بهره گیری از اینترنت، امکانات گسترده ای را برای توسعه ارتباطات شرکتها فراهم نموده اند. این مراکز بدون تنظیمات پیچیده و با سرعت بالا می توانند نیازهای ارتباطی سازمان ها را پوشش دهند. کاهش هزینه ها در مقایسه با تلفن های سانترال رایج، ایجاد امکان تمرکز زدایی برای شرکتها با اتصال تماس بوسیله شبکه ملی اینترنت و رفع محدودیت جغرافیایی و سخت افزاری همچون مزایای این سامانه تلفن ابری است.



منبع:

1403/05/06
09:41:45
5.0 / 5
3737
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
لینکهای وب كنفرانس
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری