مدیرعامل توییتر برای برگرداندن تبلیغ کنندگان دست به کار شد

مدیرعامل توییتر برای برگرداندن تبلیغ کنندگان دست به کار شد

وب کنفرانس: لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، مشغول کار روی مجموعه ای از اقدامات برای بازگرداندن تبلیغ کنندگانی است که این پلت فرم را از زمان خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک، ترک کرده اند.



به گزارش وب کنفرانس به نقل از ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی به نقل از سه منبع مطلع نوشت: این اقدامات شامل معرفی یک سرویس تبلیغات ویدیویی، دنبال کردن افراد مشهور بیشتر و افزایش تعداد کارکنان است.

طبق گزارش فایننشیال تایمز، یاکارینو که در پنجم ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر، مشغول بکار شد، سرگرم برنامه ریزی جهت راه اندازی تبلیغات ویدیویی تمام صفحه و با صدا است که به کاربرانی که در فید ویدئوی کوتاه جدید توییتر پیمایش می کنند، نمایش داده خواهد شد.

به گفته منابع آگاه، یاکارینو درحال مذاکره برای همکاری گسترده تر با گوگل است که شامل تبلیغات و دسترسی به تعدادی از داده های توییتر می شود. توییتر همین طور امیدوار است قراردادهای مختلفی را با شرکت های فناوری مانند آمازون، سلزفورس و آی بی ام مورد مذاکره مجدد قرار داده و آنها را به یک شراکت گسترده یکسان تبدیل کند.

بر اساس گزارش رویترز، پیش تر گزارش شده بود که توییتر می خواهد روی همکاریهای ویدئویی، تولیدکننده محتوا و تجاری تمرکز کند تا به احیای تجارت این شرکت شبکه اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتالی بپردازد.

پس از اینکه ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر سال ۲۰۲۲ خریداری کرد، این شرکت شبکه اجتماعی با ماه ها هرج و مرج روبرو شد که در جریان آن، شاهد اخراج هزاران کارمند، انتقادات به سبب نظارت ضعیف این پلت فرم شبکه اجتماعی بر محتوا و خروج خیلی از تبلیغ کنندگانی بود که نمی خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود.




1402/04/09
13:58:22
5.0 / 5
403
تگهای خبر: دیجیتال , سرویس , شبكه اجتماعی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری